هفته بسیج 1400

0دیدگاه 154 بازدید



از جبهه می آیم !

با کوله باری عشق

با خاطراتی سبز

با لاله هایی سرخ

 

از جبهه می آیم !

از کوه کردستان

از دشت گلگون گشته ی خونبار خوزستان                                          

 از زیر باران از میان آتش و طوفان

 

می آیم از دیروز 

زخمی ولی پیروز 

من یک بسیجی

یادگار عهد روح ا...

 من یاور رهبر

من میوۀ شیرین نخل پنجم آذر

 

فرزند ایرانم

رود خروشانم

من یک بسیجی

یادگار عهد روح ا...

 من یاور رهبر

من میوۀ شیرین نخل پنجم آذر

 

باید که بی پروا  ـ  سربند یازهرا   ـ   بستن به پیشانی

باید به میدان رفت ـ سوی شهیدان رفت - مثل سلیمانی

 

من جامه ای از جنس عاشورا به تن دارم

از مال دنیا یک چفیه ، یک کفن دارم

من لالۀ سرخِ لبِ اروند و کارونم

پروردۀ دامان جنگ و آتش و خونم

دشمن ز پا ننشسته ـ من در خانه ننشینم

تا که بساطش را به خشم  و کینه برچینم

من ذوالفقار حیدر از خون صیقلی هستم

با یک اشاره در کف سید علی هستم

 

شاعر علی اکبر شجعان


دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش

برای بستن ESC را فشار دهید