صفحه اصلی سایت | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | آپلودها | طراح
ثبت نام در انجمن ادبی شهید رابع استهبان
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : کلمه عبور : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

هدایت به بالای صفحه


قوانین انجمن
به نام خدا
عضویت و قوانین در انجمن
عضویت و قوانین در انجمن

توجه! توجه!...بعد از انجام مراحل عضویت حتماً
به ئی میل خود بروید و لینک عضویتِ ارسال شده را تأیید کنید
در غیر این صورت عضویت شما کامل نخواهد شد.
(بخش اسپم ایمل خود را ببینید؛ ممکن است لینک عضویت شما در اسپمهای ایمیلتان ارسال شده باشد)

توافق نامه ی عضویت:

پس از انجام عضویت به ایمیل خود بروید (ممکن است لینک عضویت در اسپمهای ایمیل شما باشد) و لینک عضویت را تأیید کنید.

1-درج و نشر مطالب غلط، بکار بردن کلمات رکیک، دروغ و بی احترامی به کاربران، دین‌، عقاید و اعتقادات، افراد و اشخاص، ارگان‌ها و ادارات، سازمانها و مسئولین خلاف قوانین می‌باشد و می‌بایست از ایجاد گروه‌های سیاسی و ارسالهای مرتبط و مخالف نظام بویژه ارسال مطالبی که شبهه ی نفاق و تفرقه افکنی بین مذاهب اسلامی دارند خودداری شود.
2-ارائه ارسالهای منتشر شده در سایتهای مسدود شده مجاز نمی‌باشد.
3-تبلیغ ادیانی غیر از دین اسلام ممنوع می باشد.
4-از ارسال مطالب مربوط به ترویج شیطان پرستی و شیطان پرستان بپرهیزید .
5-استفاده برخلاف قوانین مدنی و رسمی داخلی کشور و در تضاد با حتمیات بین المللی تخلف به حساب می آید.
6-کلیه فعالیت هایی که همراه با انتشار ویروس، تروجان یا هرگونه برنامه ی مخرب دیگر باشند تخلف به حساب می آید.
7-انتشار هرگونه فیلتـر شکـن، VPN و پروکـسی خلاف ِ قوانین می‌باشد.

آموزش عضویت در سایت:

- برای عضویت در سایت در صفحه اصلی سایت یا انجمن میتوانید روی گزینه مشخص شده ( عضویت ) از منوی سایت کلیک کنید تا وارد صفحه عضویت در سایت شوید .

- بعد از زدن دکمه عضویت به صفحه قوانین سایت منتقل میشوید ( ممکن است قوانین بروز شده باشد ) . در انتهای متن قاتون گزینه قوانین را قبول دارم را کلیک کنید و دکمه ادامه را انتخاب کنید.
عضويت / ورود
- به صفحه ایجاد عضویت منتقل میشوید . حال باید اطلاعات کاربریتان را وارد کنید ( گزینه های ضروری یا ستاره دارد تکمیل شود - مانند نام کاربری انتخابی شما ، ایمیل شما ، رمز عبور دلخواه شما) . اطلاعات اختیاری و غیر ضروری را میتوانید تکمیل نکنید و به مرحله بعد بروید .(ایمیل اصلی خود را وارد نمایید تا در زمانی که مشکلی برای شما در سایت پیش آید بتوان برطرف کرد). پس از تکمل اطلاعات باید گزینه ی ادامه را انتخاب نمایید.تمامی اطلاعات به غیر از نام کاربریتان را میتوانید بعدا تغییر دهید(نام کاربری هم با هماهنگی مدیر سایت)
نام کاربر انتخابی باید با حروف لاتین نوشته شود و بعد از نوشتن و نوشتن ایمیل و نام واقعی ، مشخص میشود که کسی قبلا این نام کاربری دلخواه شما را ثبت کرده است یا خیر. در صورت آزاد بودن نام کاربری پیغام سبزی مانند این نام کاربری آزاد است به شما نمایش داده میشود.
و اگر قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده باشد با پیام قرمز رنگی مبنی بر اینکه این نام کاربری قبلا ثبت شده است مواجه خواهید شد که در این صورت نام کاربری را تغییر داده و ادامه می دهید.

سپس به مرحله ی آخر یعنی تایید عضویت میرسید. اطلاعات شما نظیر نام کاربری و ایمیل شما به نمایش در می آید .
چنانچه اطلاعات درست باشد روی گزینه پایان کلیک کنید .

مهم: حالا به پست الکرونیکی(ایمیل)خودتان بروید(اسپم ایمیلتان را نیز ببینید) و لینک ارسال شده از سایت ما را تاییدوکلیک کنید تا عضویت شما کامل و ثبت شود.

چنانچه اطلاعات نمایش داده شده شما اشتباه است از گزینه بازگشت استفاده کنید تا به مرحله قبل یعنی ورود اطلاعات باز گردید.و مجدد اطلاعات را وارد نمایید. (تنها پس از زدن این گزینه یعنی "پایان" عضویت شما تکمیل میشود .)

پس از زدن دکمه پایان ،صفحه زیر را مشاهده میکنید . این بدین معنی است که عضویت شما تکمیل و اکنون با حساب کاربریتان در سایت به صورت خودکار وارد شده اید

قوانین کلی:

قوانین رایج در بین سایتهای شناخته شده ای که به صورت قانونی و ثبت شده و به کار خود ادامه می دهند در این سایت نیر حکمفرماست منجمله :
۱- عدم عناد با قوانین جاری در کشور جمهوری اسلامی ایران
۲- منافات نداشتن با عفت عمومی و نیز عقل و شرع و عرف
۳- کپی برداری منوط به قید نام نویسنده و منبع بلامانع است
۴- ثبت لینکهای تبلیغی غیر مرتبط با سایت(ادبیات و شعر) ممنوع می باشد و بر اساس اختیارات مدیریت سایت و نیز قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران این قوانین ممکن است کم یا اضافه شوند
5- جهت تشكر از مطالب ارائه شده در يك جستار و يا تاييد مطلب نويسنده ی آن جستار به جای ارسال يك پست جديد و پاسخ به آن تاپيك (كه فقط هدفتان تشكر و يا تاييد مطالب آن پست است) از كليد (+تشكر) كه ذیل هر پست مشاهده می شود استفاده كنيد.
6- در صورتي كه كلمه عبور خود را فراموش كرديد با استفاده از بخش (فراموشی رمز عبور) یا (ارسال مجدد كلمه عبور) رمز خود را بازيابي نماييد.
7- اطلاعات خصوصی کاربران و همچنین ئی میل شما نزد سایت محفوظ است و در اختیار اشخاص حقیقی و یا حقوقی قرار نمیگیرند.
8- برای هر موضوع یک بخش در نظر گرفته شده است. هنگام باز کردن جستار(تاپیک) جدید دقت لازم را برای مرتبط بودن موضوع با بخش مربوطه به کار گیرید و از ایجاد جستار(تاپیک) غیر مرتبط با موضوع، اضافه و تکراری خود داری کنید.
ورود و ثبت نام همه ی فرهیختگان، هنرمندان، ادب دوستان ، ادب پروران، شاعران ، مداحان ، داستان سرایان و خاطره پردازان عزیز آزاد است و از صمیم قلب به آنان خوش آمد گفته و اعلام می کنیم نهایت تلاش مان بر این است تا مطالب ، سروده ها و ارسالهای ارزشمندتان را در دیدگاه و استفاده عموم قرار گیرد.
9- کاربران ميتوانند از پيغام خصوصي براي ارتباط با يکديگر، با مدیر، و سردبیر، بهره مند باشند اما با توجه به اينکه صاحب سايت اجازه دسترسي و نظارت بر اين حق شخصي کاربران را ندارد هيچگونه مسوليتي در قبال پيغام ها را بر عهده نخواهد داشت.
توجه: در صورت مشخص شدن مشکلی در پيغام هاي خصوصي که موجب ناراحتي يک کاربر شود با خاطي برخورد خواهد شد.
10- در انتخاب نام کاربر دقت لازم داشته باشيد و در حد امكان نام كاربري کوتاه و با حروف لاتين (انگليسي) تعيين شود .
لطفاً نظرات خود را در همه ی موارد برای بهینه سازی سایت خوب خودتان به ما منتقل کنید.
تمامی مسؤلیت ارسالهای کاربران به عهده خودشان است.
برای اطلاع از فهرست مصاديق محتوای مجرمانه رایانه ای را در این آدرس مشاهده فرمایید:
http://internet.ir/crime_index.html

یاعلی

http://www.rabe4.rzb.ir : سایت ادبی شهید رابع استهبان

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک پیگرد قانونی دارد !